16 Ocak 2013 Çarşamba

B.

Bir mesaj ancak bu kadar alt üst edebilirdi sanırım. Bi insan ile yüzyüze muhabbet etmeseniz bile dokunmasanız bile o insanlar bir şeyler paylaşmış olabilirsiniz. fotoğraftaki mesajı bana yazan arkadaşım da hiç yüzyüze konuşmadığım. belkide kanlı canlı hiç görmediğim biriydi. hep yanımda olduklarını söyleyen insanlardan daha yanımdaydı bir zamanlar belki de. sabahlara kadar dertleştiğimiz günlerce konuşmadığımız olmuş fakat yine de aradaki samimiyeti hiç kaybetmemiştik. uzunca bi zamandır girmediğim bi sitede tanışmıştık onunla. bir türlü denk gelipte yüz yüze iki muhabbet yapamamıştık. ama olsun.. sonra bi gün haberini aldım. motosikletiyle kaza yapmış vefat etmişti. şaka sandım inanasım gelmedi. sonra videolarını izledim olanlar gerçekti. günlerce aklımdan çıkmadı. gecelerce hep rüyalarımda gördüm o kadar etkileneceğimi hiç sanmazdım. bu son mesajını görmemişim... kazadan on beş yirmi gün önce yazmış bana ve ben görmemişim. ben görmemişim ve onunla son kez konuşma fırsatını kaçırmışım belki de..o kadar pişmanım ki şu anda. o kaadar pişmanım ki onunla son kez konuşamadığıma..haberi duyduğumda ve ondan sonraki günlerde boğazıma oturan o yumru tekrar üzerimde. yazarak kendimi rahatlatabileceğimi düşündüm.. Mekanın cennet olsun kardeşim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder