19 Mart 2011 Cumartesi

Dizi Tanıtıyoruz Vol III

       Evvet uzun süredir yapmıyorduk. Yapalım dedik. Yaptık! Olacak! Mevzu bahis dizi üstte afişini gördüğünüz dizi. Dizi arayışına girmiştim ne zamandır. Sürekli bi dizinin ilk bölümünü izleyip kapatıyordum. Çeken bi tarafını göremiodum dizilerin felan. Bu diziye de öyle bi arayış içerisindeyken denk geldim. Dizi henüz birinci sezonda, önümüzdeki hafta 10. bölümü yayınlanıyor.
      Konusu ise bir vampir, bir kurtadam ve bi hayaletin aynı evde yaşaması ve yaşadıkları. Enteresan geldi bana. Diyorum ya çok enteresan da değil belki de çekti işte. Aidan , Josh ve Sally birlikte normal insanlar gibi hayatlarını sürdürmek isterler ancak bu pek mümkün değildir. Çünkü bahsettiğimiz insanlar normal insanlar değillerdir. Belki de insan bile değilllerdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder