31 Mayıs 2010 Pazartesi


  • Finallerden önce son çıkış! evet..
  • açıköğretim sınavlarının bi şekilde bana kapak olması sonucu aöf'den posta yiyeceğim sanırım xD
  • Açıköğretim geçti fekat şimdi asıl finaller başlıyor. ancak ben ders çalışmak yerine sadece kopya döşüyorum. a kafasız kızam otur çalış ne işin var ama yok! özellikle bu final zamanları içimdeki tüm kitap kalem görme isteği sıfırlanıo. neyse hayatımın son finalleri olucak inşallah.
  • ölümüm arıların elinden olucak sonunda. bi kaç ay içinde yaklaşık 7 kez felan şişirdiler oramı buramı. yok yani bişey değil de ısırıldıktan sonraki yüksek ateş hiç çekilmio.
  • dersane nasıl iyi gidio anlatamam. kimsecikler kalmadı. bi bizim sınıf. yakında hocalarda bırakır giderse hiç şaşırmam. artık ben de üzerine bir bardak soğuk su ile eylüle kadar sınava çalışırım..
  • ayın onüçünde bi istanbul turuna çıkıorum. ama nereye gideceğim felan belirsiz. birisine bıraktım planlamasını. gidicem nereye götürürse oranın tadını çıkaraceğim. ve bi dünya fotoğraf çekip mutlu olaceğim. çokoş xD
  • yaz çok pis geldi.
  • neyse yav gideyimde biraz çalışayım akşam ilk sınavım.
  • hadi öptm kib bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder