5 Haziran 2010 Cumartesi

Cesur Olmamışsam, Zamanı Harcamışsam..



  • şu lanet yazıyı bir türlü sola dayayamadım. kitlendi kaymıo sola ortadan ortadan yazıyorum
  • okulum bitmek üzere... okurken hocalara oraya buraya küfürler sallayanlar bugün öğrencilikleri bitio die sulatıyorlar. hiç yakışmıo bu tutarsız tavırlar...
  • mezuniyet töreni ve balo için hazırlanıp duruyorum. istediğim gibi bişeyler olsun istiyorum. mezuniyet töreni için konuşma hazırlamam istendi. 3kişinin birinci olma ihtimali varmış belki ben olurmuş biride.. oha lan! ne yazıcam ben diye diye iki kelime hazırladım kısa buldu hoca en az on dakika olmalı dedi. oldu dedim başka? 
  • ilk kez bi moda evine güvenip elbise diktiriyorum rezil gibi olursa hiç şaşırmam. hiç güvenemiyorum burdaki moda evlerine.
  • dersane o kadar asıldı ki anlatamam zaten hocalar felanda değişti ayaklanma yakındır.
  • şu anda deli gibi yağmur yağıyo allahım sana geliyorum
  • neyse evime gitmem lazım hadin
  • öptm kib bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder