23 Aralık 2010 Perşembe

YeniyılYeniyılYeniyıl

 Yeni yıl ya umut taşıyoruz şu aralığın yarısından itibaren.. taşıdığımız umutlar yeni yıl eskiyene kadar çoğumuzun g*tüne giriyor orası ayrı bir konu elbette.. ben böyle aralık 20 den sonra pek bi içim içime sığmaz oluyorum. o güzelim vitrinleri gördükçe, o ışıl ışıllıkları gördükçe. o zaman diyorum kasımda aşk maşk başka değil anasını satim en güzel bu zamanda aşık olucaksın xD en baba ay Aralık diyorum ondan sonra. oo o on gün sürekli planlarla hazırlıklarla geçio felan. ama Ocak 1 dediğin anda aklıma direk o lanet olasıca baş ağrısı, bi garip mide bulanıklığı felan gelio. sonra bi bakıosun herşey aynı. skeyim bu aşkın ızdırabını diyim yaşamaya devam ediosun felan ya.. burdan sonrası tatsız zaten.. ama bu on günlük dönem çok süper be! hadi neyse ben gideyim en iyisi. haydi öpito

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder