7 Temmuz 2011 Perşembe

Son Serzenişler


İnsanın hayatındaki olaylar hiç bu kadar sarpa sarmazdı sanırım. hayatımda sevdiklerimin varlığı ve sağlığı dışında HİÇ BİR ŞEYin  yolunda gitmemesi isyan etmeme sebep verir cinsten. Gerizekalı bi sınavın gerizekalı sonuçlarından bibok çıkmaması, bugün bardağı taşıran son damlaydı aslında. halbuki bu sabah bişeylerin değişeceğini umarak uyanmıştım. salak bi rüya yüzünden. Herneyse. iş durumumu bi an önce halletmem gerekiyor. bunun için tüm sertifikaların üzerine dilde eklemem gerekiyor. bunca zamandır inatla ingilizce öğrenmeme niyetindeydim. çat pat olan o salak dili öğrenmicem diye şartlamıştım kendimi ki artık bu da gö*üme girmiş bulunmakta. yarın ilk iş dil kursu olayını halletmek. İngilizce olmazsa bile ispa.nyolca bilmek istiyorum. artık türkçe gibi herkesin ing bilmesinden dolayı istemiyorum o dili.
             Her neyse bu olayı da geçiyorum. Zorunlu bi ev değişimi durumu sözkonusu.. Evin temeli ile alakalı sorunlar nedeniyle bilmemkaçyıldır dünya kadar şey yaşadığım evimin yıkılacağını bilmek resmen içimi acıtıyo... onbeş yirmi gün kadar vaktimiz var evi boşaltmak için bi yıl sonra aynı yere yapılacak yeni evimize geleceğimizi bilmemize rağmen ev halkı olarak berbat bi ruh halindeyiz... 
     Bu olayı da geçmemizin üzerine hayatıma bikaç zaman önce giren bi adamın kendini belkide zorla hayatıma dahil etme çabalarının beni sıkması son sorunumuz... bu olayı anlatmak istemiyorum. ama uzun süreli ilişkilerin ardından yeni birini tanımaya çalışmak yeni birine kendini tanıtmaya çalışmak ona alışmak dünyanın en sancılı olayları arasında top 5'e rahatlıkla girer. bu da böyle biline!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder