22 Ocak 2010 Cuma

Eşyalar Toplanmış Seninle Birlikte..


  • Sonunda kar yağmaya başlar... bu hafta -10'ları görücekmişiz. Görelim bakalım..
  • Yine hasta oldum yahu! bu kış hiç hasta olmadığım kadar hasta oldum.. Neredeyse bi on gün felan sağlam dolaşmışımdır. Gerisi fos..
  • Bu akşam Şebnem Ankara'da. Ne şanslılar orda bulunanlar..
  • Akşam 19:00'da son sınavım.. Zaman geçmek bilmez şimdi..
  • Tanju Okan'ın sesine benzer sevgilim olsun xD Şarkılar söylesin hep bana xD ( şu an Tanju Okan çalıyor kulağımda da =))) Kadınım narinarinarinanarırnara
  • Finaller bittikten sonra o kadar çok şey yapma planım var ki.. İstanbul'a gidicektim ilk hafta ama -10'ları duyunca vazgeçer gibiyim.. Sonraki hafta da zor gelir şimdi bana :p
  • daldan dala dal dal dal dal
  • iğrençleştim. Kabul.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder