3 Mart 2010 Çarşamba

Nereye Kadar?

  • Acaba herkes mi karaktersiz? yoksa sadece bizi bulanlar mı ?
  • baysüperiyinin adını değiştiriyorum bugünden itibaren. artık o boktanadam. sadece bu kadar. onun hakkındaki tüm söylemek istediklerimi içime atıyorum! bir daha karşıma çıkmamasını dileyerek hayatımdan siliyorum.
  • •sınıf bu dönem inanılmaz tatsız. muhabbetimin olduğu insanlar sınıf düşmüş. diğerleri zaten acayip insanlar onları anlamakta güçlük çekiyorum. hatun en yakın arkadaşı sınıf düştü diye seviniyo var mı böyle bişey?


    •bu gece aslında erken yatmam gerekti. sabah spora gidiciiimm. iki haftalık bi aradan sonra gelsin ağrılar...


    •üç nokta ne kadar gariptir. iki nokta daha da bi garip melankoliyi anımsatır bana nedense..


    •tasarım dersinde inanılmaz zorlanıyo gibiyim. tasarımın başlangıcı denilen nokta çalışmaları ile kafayı yemek üzereyim iki gündür. her yerde noktalar görüyorum. noktalarla resim çizip noktalarla gölgelendirme yapıyorum. kalem tutan parmağımda göçenler kervanına katılmak üzere...


    •yarın Gripin'in yeni albümü çıkıyorrrr.. bi an önce alabilsem bi an önce dinleyebilsem keşke ama haftasonunu beklemem gerekiyor. Şarkıların birkaç saniyelik bölümlerini dinledim iyice meraklandım.


    •sömestrdaki karlar İstanbul planlarımı alt üst etmişti. yeniden plan kurma vakti geldi sanırım. bi ay kadar plan kurar ardından bi istanbul yapar gelirim xD


    •neyse ya gittim ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder