4 Mart 2010 Perşembe

Sen, Ben, O ..

  • Bu gece "Dario Moreno-Sarhoş" dinleyelim güzel olalım. Kahkahalar atalım.
  • her ne kadar şarkıyla uygunsuz bir halet-i ruhaniyet içinde olsam da..
  • Vintage koleksiyonum gün geçtikçe çoğalıyor. ikinci el giysi satan bi butik. Hoş olmaz mı?
  • Tasarım dersi çizimleri nedeniyle sağ kolumu omzumdan itibaren hissetmiyorum. Çıkan iş harika ancak kol göçtü ona ne demeli? -harika çalışma fotoğrafı daha sonra :p-
  • Keşke herşeyi anlatabileceğim bir ablam olsa. Otlansam ondan. kırmızı rujunu batırsam o da bana bağırsa.. Topuklu ayakkabısının topuğunu kırsam o yine bana bağırsa.. arada koynuna girip anlatsam tüm yaşadıklarımı. O da bana yol gösterse. Fikir verse. Cesaret verse. Sen bunu başarırsın ufaklık dese. sen herşeyin üstesinden gelirsin dese.. Tıpkı şimdi benim kardeşime yaptığım gibi. Keşke.. Keşke bi ablam olsa...
  • Aslında hayatımda o kadar çok keşke var ki... nedeni ne olabilir acaba bunun? Gerçekten. Bir insanın hayatında bir çok keşke varsa bunun açıklaması ne olabilir?
  • Canım ciğerim kuzenim askerliğini bitirdi. Ailecek rahat bir uyku uyuyacağız bu gece. Biz yatağımızdayken acaba o nerde diye düşünmeden..
  • İnsanların karşılarındakinin gözlerinin içine baka baka yalan söyleme çabaları nedendir? Nasıl utanma duyguları olmuyor anlayamıyorum.
  • Bazı aşıklar çok mıçmıç ya. böyle yolda felan görünce ıyyyy..
  • daldaldaldal
  • çavvv..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder