25 Nisan 2010 Pazar

Garip Bir Hisle Uyandım Bu Sabah

  • HOlaaaa!!!
  • sonunda beklediğimiz yaz geldi bizim buralara da. mavi ve yeşil göz alabildiğince..
  • ve ben gerçekten hiç olmadığım kadar iyiyim şu günlerde.
  • güneş bildiğin ilaç..
  • deli gibi ev dekore edip, kalan vaktimde de ders çalışmaya çalışıyorum. Canım sıkıldığında yeni evimde kalmaya gidiyorum. huzur doluyum.
  • Hayatıma burnunu sokan herkese yol verdim gitti. aklımda olan tek konu.. sonuna kadar onun peşindeyim şu sıralarda.  cesaret edemediğim bi çok madde arasından bir kaçını gerçekleştirmeye başlayarak adım adım gidiyorum bi yerlere..
  • bir kaç günlüğün edirne, ardından günübirlik istanbul yapma zamanı geldi sanırım...
  • Ateşe Yakın'ım Hoşgeldin.. Öperim.
  • neyse amacından şaşma yolunda blogum, onu farkettim az önce okurken geçmişi. öze dönme vakti geldi sanırsam..
  • hadi öptm kib bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder