10 Nisan 2010 Cumartesi

Gücün Var mı?

  • bonjour xD
  • bir kaç ay sonra uçuyorum.. kaçıyorum buralardan.
  • o kadar çok koşturuyorum ki evime gidemedim henüz o derece. ev hazır beklio orda.
  • Hastanelerde koşturma, ameliyat, kontroller, açıköğretim sınavlar, vizelerim, birde dersane -açtım ki başıma hiç girmeyelim oraya. - oldukça yorgunum yani.
  • şehrime hayal kahvesi mutluluk veriyor içten içe. neden acaba ki? xD
  • konudan konuya atlamak bu olsa gerek.
  • eski sevgiliye yazılan yazıları buldum bugün. Aslında her şeyi bildiğimi anladım. ve insanın gerçekten sevince körleştiğini salaklaştığını bir kez daha anladım. mantıksızlaşmışım bildiğin. O olmazsa yaşamak imkansızmış sanki. artık bi anlamı yokmuş gibi hiçbirşeyin. şimdi düşününce aslında o zaman çok şey anlamsızmış. neyse böyle şeylerin ara ara elime geçmesi daha temkinli yaklaştırıyor bazı şeylere karşı beni.
  • şaka maka güzel yazılar yazmışım ama. düşündümde ne zamandır gerçekten yazı yazmadığımı..
  • bir acı var ama yine de içimde.
  • her eski de kalır mı bu acı? 
  • aslında giden değil kalandır terkeden..
  • tıkanmak böyle bir şey olsa gerek..
  • çav..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder