26 Nisan 2010 Pazartesi

Gerçek misin?

  • Düşündükleri ile davranışları arasında tutarlı olan insanlar görüyor musunuz çevrenizde?
  • aldatıldığı sevgilisinin ardından "bir daha ..." diye başlayan cümleler kuran ve kısa zaman sonra yine aynı hatalara düşen insanlara rastlıyor musunuz?
  • Ya da her gün yeni bir hayal kurup bir saat sonra tüm hayallerine veda etmiş insanlar?
  • o kadar çok olumsuzluk var ki hayatımızda.. o kadar engel o kadar yıldırıcı sebep var ki.. Bunca engele rağmen gülümsemek gerek. Evet al işte sen bana bunları yapıyorsun ama ben hala sana gülüyorum demek. Dünyaya bi çeşit kazık atmak gibi değil mi? Kazıkların en büyüğünü yiyen hep biz oluyorken..
  • Bugün en dünyaya en büyük kazığı atmak için büyük bi adım attım.. Evet yine bir kaç günlük heves belki bu ama olsun. bir kaç günlüğüne de olsa kendimi güçlü hissetmeme neden olabilecek adımlar bunlar.
  • Yarın dershaneye yürüyerek gidicem mesela.. Sabahın körü de olsa yürüyerek.
  • hadi öptm kib bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder