28 Ağustos 2010 Cumartesi

Dün hiç tanımadığım biri mesaj atıp ne kadar güzel kareler yakaladığımı söyledi. Şaşırdım. Aslında aynı şehirdenmişiz kim olduğunu feysbuka danıştığımda şehrimizin tanındık bilindik abilerinden biri olduğunu öğrendim. Daha bi sevindim.

sınava bir ay kaldı. bende stres diz boyu. uyku ilacı almadan uyuyamaz oldum... sabah 9 akşam 6 dersanede inekliyorum ancak yetmiyor sanki. bir şey yapamıcakmışım gibi. Temel vatandaşlık ve geometri hariç tüm dersleri hallettim. çok az soru kaçırıyorum ancak geometri berbat. stajyer bi hoca yakaladım tüm gün geometri çalıştırıyorum xD

saçlar simsiyah olduuuuğğğğ...acayip iyi hissediyorum kendimi. Kızılken başka bi güven oluyor elbet ama böylede çok iyi yav..

neyse ben uzun zamandır gelmediğimi farkedince iki kelime edip kaçim demiştim. şimdi kaçsam iyi olcak. hadin çavv..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder