25 Ekim 2010 Pazartesi

A.ma B.üyü.medim. Bir Gün B.ile B.üyü.medim

Şahit oldum şahiittt!! Nikah şahidi hemdeee!!! xD eheheuheu bu gece arkadaşım evlendi beniimm.. haberim yokken bi anda şahit oluverdim. anam bende bi heyecan bi heyecan. sanki o gece büyük "evet" i ben söylicektim. alt tarafı "şahitler siz şahitlik ediyor musunuz?" sorusuna "evet" dicektik. baya bi dizlerim titredi. herneyse atlattık. mutlu olsunlar onlar ömür boyu. sonra elimde olmadan düşünürken buldum kendimi. acaba ben neler yaşıcam diye. nasıl bi telaşedir düşünsene. şöyle bi bakıyosun neler lazım, neleri unutmamak gerek... uff dedim şimdiden listeler hazırlamak gerek böyle zamanlar için. benim öyle bi durumda hiç bişey kalmaz ki aklımda. hele o düğün günü aman allahım. düşündüm elinin tutacağım, dans edeceğim, gözlerine bakarken eriyebileceğim adam kim olacak diye.en çok o zaman kalbim çarptı. eski sevgililerimin hiç birinin orda yanımda duramayacağını tekrar anladım.  evet her genç kızın hayali olabiliyormuş böyle. benim hayalim değil-yersen- sadece düşünüyorum öylesine. bunları yazmamın sebebi sanırım bu yaz çok düğüne gitmem olsa gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder