14 Ekim 2010 Perşembe

Yağmur

Fotoğrafsız bi yazı olsun istedim...sanki havanın fotoğrafa ihtiyacı yok gibi. nesi mi var havanın? soğuk değil kırıldı o buz gibi ayaz. sakinnn ama deli gibi yağmur yağıyor iki günden beri. herneyse.. haftasonu bir istanbul seyahati yaptım ki sormayın..kulağımda güzel sakin yağmur şarkıları, elimde kitabım. iptal olan feribot seferleri üzerine kocaeli üzerinden karadan istanbula yolculuk... çokoş çok huzurluydu...bunu söyliim dedim..

   neredeyse her hafta başı başladığım ama saatler sonra bıraktığım rejimlerden birine daha başlamıştım bi ay önce evet hala sürdürmekteyim. rekora mı koşuyorum ne? 4 kilo gitmiş durumda. bir de kıçımı kaldırıp spora gidebilsem çok süper olucak ama bakalım artık o da olur inş. hadi ben gideyim bari. öptm kib bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder