31 Ekim 2010 Pazar

Misafir Ol Gel Bana, Örgüler Öreyim Sana

Enteresan bir workshop deneyimi yaşadım. böyle pek el işleriyle aram yoktur benim. şiş tutmayı felan bilmem. ya da okuduğum bölümün aksine dikiş felan bilmem. yapamam yani. annemin bütün çabaları hep başarısızlıkla sonuçlanmıştı ki bugüne kadar:p yok yok yine bi şaheser yaratmadım elbet ancak örgü örebilmeye çalışıyorum. Annemcim kolumdan sürükleyerek bi atölyeye götürdü bugün beni. "hadi bakalım meditasyona başlıyoruz" diye. bi elime yumak bi elime şiş.. atölyedeki hocanın annemle muhabbeti, benle geçtikleri dalgalar... akşama kadar zaten gözlüklerden dolayı nevri dönmüş bu bünyeyi mahvetti. ama sonunda azmin zaferi olarak bişiler öğrendim sanırsam.. artık gelsin atkılar şallar:p isterseniz size bile örebilirim auehaheuhe xD artık neye benzer bilemiyorum.. ama uzunca bi süre elime ip, şiş felan almak istemiyorum sanırsam :p neyssee..

Günün Şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder