27 Eylül 2010 Pazartesi

Başlık Bulma Sorunsalı

  • Cağnım kpss sınavımın tarihi belli oldu söylemişmiydim?
  • bu rejim çok pis bişey hacı.. valla yaşamaktan tat almıyorum bildiğin. böyle hayat bi boşş bi anlamsızzz :p
  • uzun zamandır madde madde yazmıodum iyi oldu xD
  • dayanamadım yine siyah olan saçımın bi kısmını kırmızı yaptım. çok mutluyum o nedenle şu sıralar..
  • günde 3 litre su içiom hacı ölcem su patlamasından
  • bu mevsim değişmelerini hiç sevmiyorum. -gerçi ben yaz ve kışı da sevmiyorum ya neyse- işte bu baharlarda böyle bi belirsizlik olur. herşeyde bu oynaklık söz konusudur. ince giyinirsiniz hava götlük yapar yağmur yağar. kalın giyinirsiniz tüm gün kıçınız pişer. her türlü boka batık yani.. zaten yeni sezon da oluyor. maşşallah fabrikatör olmak gerek bu devirde..
  • elimde 1000den fazla eski fotoğraf var hemde kanlı canlı elimde yani. hepsi siyah beyaz.. gün aşırı hepsini seviyorum...
  • av.eaya kıl olmaya başladım terkedicim kendisini az kaldı. alo diyene kadar bi dünya kontörüm gidio bildiğin. artık "babağğğ kontörüm bittii" demeye utanıyorum yeminlen.
  • benim şimdi bi kaç arkadaşım var böyle tek dertleri sevgilileri olan. mihi hihi diye dolaşan seviyorum ben bunları:D hayata bakış açıları mükemmel abi. hatunların sevgilileri olsun yeter. iş miş yalan.. onların için esas olan a.li.x a.vi.en in hangi numara rujunun daha güzel olduğu. hangi allığın daha bronz gösterdiği. bizde durum öylemi. hay mınakym iş bulamadık kaç sene oldu! zaten para da yok! hastalıklar desen yakamızdan ayrılmaz! ölelim olum biz.
  • ez.e.le de kıvanç girmiş.. kenan tırtladı o gelince elbet. sökmez heyt dayıyım ben havaları k.enaaağğnn! Behlül varken xD ahauehauhuah
  • Televizyon dünyası çokoş denemenizi tavsiye ederim.
  • Bir haftadır çikolata yemiorum acıyın bana :'(
  • o değil de ben gitsem iyi olcak.
  • hadi öptm kib bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder