3 Ocak 2011 Pazartesi

Sevgili Dünlük.

İçimde çok pis yara var yau. Defterimi kaybettim. öyle böyle değil çok pis üzüldüm be. Her ne kadar boş bi insan olsamda hatırlatma amaçlı bi ajandam vardı benim. gel gelelim bu ajanda da hatırlatmalar dışında her ne ararsan var. mesela birisiyle bi yere mi gittim çıkarırız o an ne geliyosa yazarız o deftere. mesela güzel resim yapan bi arkadaşım var çocuğun yarattığı harikalar o defterdeydi mesela. bi dünya hatıra vardı. zaten otu boku koleksiyon yapan, yaşadığı her anı hatıra olarak saklamaya çalışan güne dair notlar düşmeye meraklı biri olduğumdan o defter çok önemliydi benim için. Hastalandım. Yataklara düştüm yeminlen. bilmemkaçyüz derece ateşle havale geçirmek üzereyim. Defterimi bulana ımmmm çok süper hediyelerim var uahreuhruhehu yersen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder