1 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni Yılın İlk Yazısı

Yeni yılın ilk postu sıcak sıcak olsun istedim. Yılbaşı geceleri genelde koşuşturmalı geçer benim tarafımdan. çünkü hem ailemle hemde arkadaşlarımla bir arada olma isteği ağır basar her yıl. her yıl gecemi ya aileme ya da sadece arkadaşlarıma ayıracağıma dair planlar yaparım sonunda da bu planlara hiç uyamam normal olarak.bu gece de öyle oldu. Ağırlık ailede elbette. çünkü bu gecelerde genelde büyük bi toplaşma olur bizim evde. annemin kardeşler arasında en büyük olmasından kaynaklanıyor olsa gerek. herneyse. her ne kadar yaş baş yolu yarılayan bi sayıya ulaşsa da babam tüm otoritesini bu gece konuşturur. "Hayır!!" der " Çıkmak yok bu gece!!" aslında bi yolunu bulup bi şekilde bikaç saatliğine de olsa evden çıkacağımı bilir. bu yıl da planlarımı az çok paylaşmıştım. babam arabanın anahtarlarını vericek ben bikaç saat arkadaşlarımla vakit geçirip eve dönücektim felan felan felan. babamın anlattığımda sessiz kalmasından belliydi zaten o anahtarları vermeyeceği. ki öyle oldu anahtarları iş yerinde unuttuğu mırın kırınını yapınca saolsun arkadaşlar iki dakkada kapımdaydılar da zaman kaybetmedim. Sonuç olarak güzel bi geceydi. hem ailemle hemde canlarımla vakit geçirmiş olabilmek iyi geldi.

   2010 son demlerinde güzellikler getirdi bana. son yirmi gününde belki. öncesi tam bir kaostu benim adıma. diliyorum ki 2011 bi önceki yılı aratmaz. Umarım aklımdakileri gerçekleştirecek gücü kendimde bulurum. Umarım sende bulursun. Güzel yıllar sana da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder