24 Ocak 2011 Pazartesi

  • Uzun zamandır madde madde yazmadığımı farkettim. E bi el atmak gerek değil mi?
  • ben bildim bileli kıvırcık saçlarım olsun istedim. Hiç vazgeçmedim. ama bi türlü cesaret edipte saçlarımı kıvırcık yapamadım. sahte de olsa kıvırcık olmadan ölürsem gözüm açık gidiciimm..
  • Tar.k.an'ın klibinde bildiğin B.urak G. ve Ca.n Ş. var şaşırdım.
  • iki gündür durmadan film izlemekten gözlerim iflas etti. nerden geldi birden bu kadar film izleme hevesi bilmiyorum.
  • Ba.lık bu.rcu erkekleri çok fena hafız. Çözemediğim erkekler hep balık hep balık.
  • erkek diinncee baba artık kaş almayın be. valla çok itici oluyorsunuz.
  • şu an saçmaladığımı farkettim.

2 yorum:

  1. kıvırcıkkkkk annen evde mii oğlummm :O
    Bu fıkrayı biliyor musun?
    Bilmiyorsun demi.:D
    O zaman sanaa kıvırcıkkkk dememde bir problem yok eahuehehehe :D

    YanıtlaSil
  2. yaa amma ben bilmiyoreee o fıkrayı. Ama olsun de bana kıvırcık de de de!! xD

    YanıtlaSil