14 Şubat 2011 Pazartesi

Bugün Bütün Sevgililer Ölsün İstiyorurm

Başlığımın kötü niyetliliğine bakmayınız efenim. Ama ciddiyim uleynn xD Sevgili bakımından şanssız olan bana hiçbi zaman hiçbişey ifade etmedi 14 Şubat tarihi. Yine etmiyor. Sevgilim olduğu zaman da etmedi. Sallamadım da o zaman. Yani abi zaten adam sevgilim bana hergün sevgililer günü neymiş yani 14 şubat.Ama eski sevgilim için iş öyle değildi o zaman kutsal bi gün. ondörrtt şubatttt.Allahım haftalar öncesinden planlar programlar şuraya gidelim şunu yapalım felan. Benimde en beceremediğim şey böyle anlarda romantik olabilmek. Onca yapılan planların ardından o gün birsürü abuk şey yaparak kutsal ondört şubatı geçiriyorduk felan. Aslında daha o zaman anlamıştım o adamdan sevgili olmayacağını ama işte.. Herneyse anlatmaya baya şey birikti ancak bi türlü vakit bulamıyorum ilk fırsatta kopup geliyoreee..

dipnot1:şimdi yarından sonra feysbukta felan başlar "aşkitomla 14 şubat" "aşkıııaam ve beeeğğnn" fotoğraf albümleri yayınlanmaya. Nefret ediyorum hepinizde xD

dipnot2: Başlıkta ciddi olduğumu söylemişmiydim xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder