7 Şubat 2011 Pazartesi

Pi.nha.ni... Ben üniversitedeydim. Daha kim olduklarını dahi bilmeden dinlemiştim. Daha doğrusu sevdiceğim sınıf arkadaşım memet tarafından dersin ortasında zank diye kulağıma sokulan bi kulaklıktan duymuştum ilk seslerini. Sonrasında hem memet hem ben dersten şutlanmıştık bu adamlar yüzünden :p işte anılarım depreşti herneyse. sonra baya bi süre dinledim ben bunları sevdim felan. işte bi dizinin şarkılarını yaptılar ettiler o ara ben soğudum bi tiksindim artık "he.le bi .ge.eell" diye duyduğum her sesi kısıyorum felan. hatta öyle bi durum almıştı ki ikinci albüm çıkmadan tüm şarkılarını duymuşluğumuz olmuştu dizi sayesinde. tat kaçıyor elbet böyle durumlarda. albümün bi anlamı kalmıyor bi kere.. .. Bu gece yeni kliplerini gördüm. Hoş olmuşlar. paylaşayım dedim :)


Pinhani - "Yitirmeden"
Yükleyen pinhani. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder