20 Şubat 2011 Pazar

Şimdi Bu Yazı Gerçekten Hiç Okuncak Bi Yazı Değil Valla Bak. Sadece Çok Canım Sıkıldı Yazdım.

Can sıkıntım yerin dibindeyken yazasım pek gelmiyor nedense... Dünyanın en ekşınsız hayatını yaşayan bi insan oldum bu zamanlarda. Sürekli yazıyorum ama. sürekli okuyorum. ve sürekli netteyim şu sıralarda.
   Otomobilim mayk'ın tekerleklerine hava basmam gerekti bugün beceremedim. Kaldım öyle benzincide. Bi iki kere yapmıştım aslında ama bu defa olmadı. Yok. Bunu yeni giydiğim ayakkabıların lanetine bağlarken bi yandan da telefonla arkadaşıma bu salak tekerleğe nasıl hava basıcam diye sorarken gelen benzincideki adam hava basan zımbırtının bozuk olduğunu söyledi. -öehh cümlenin uzunluğuna bak!- o an o hava basan şeyin ucunu alıp bu zımbırtıyı bozanların götüne sokmak istedim.
     Yine başka bi arkadaşımın babasıyla birlikte açtığı kafeye gittim.. o güzelim mekanı nasıl harcadıklarını gördüm. ulan dedim. böyle zevksizlerde para bok nasıl harcıcaklarını bilmezler. bizde de para yok fikir çok.. zaten sıkkın olan canımı daha çok sıktı gördüklerim.
    Can sıkıntım çevreme derin bi sessizlik olarak yansıdığından babam sürekli "bişey var sende bişey var" diye günlerdir çevremde.. Bundan bile sıkılır hale geldim...
    Aslına da bakarsan tüm bu sıkkınlığıma sebep olan bi insan var. susayım susayım dedim ama yok olmıcak. Şimdi burdan sonra yazılanların hiçbirini üzerine alınma. Ben biraz da o kod adı ımm ne olsunn..bulamadım da neyse adsız olsun bu kişiliksiz gereksiz insanın kod adı felan. lan hödük. sen insan mısın ! senin düşünmeye yarayan beynin akmış belli bi taraflarından. Tiksiniyorum ya artık senden valla bak. böyle adını felan duyunca bi yerlerde tüylerim diken diken oluo bildiğin. Nerden girdin sen benim hayatıma. ama ben kendi kafama sıçayım. ben seni hayatıma sokan o kafama sıçayım!!! üç senedir çıkamadın hayatımdan! ilk zamanlar sevgili bulama inşallah, hastalık kap hiç bi kıza bakama diye beddua etmiştim. Geri alıyorum xD tez zamanda kendine bi kız arkadaş bul nolur :D Çok mutlu olucam o zaman bak. Hatta sen bul gel söz düğününüzü ben yapıcam xD ayy iyice çozuttum neyse ben gideyim en iyisi...

   Sonuç olarak sıkılan canımın sıkıntı sınırlarında turlar atıyorum. Senin de mi canını sıktım okumıcaktın o zaman hacım. ben baştan peşin peşin söyledim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder