4 Şubat 2011 Cuma

Türk popunun lideriiiiiiğğ diye başlamak isterdim ancak yok anam başlamıcam öyle. Yukarıdaki bayanı severim. Ben gençken oldukça popülerdi "ca.ddelerde rüz.garr ak.l.ımda aşkkk va.rrr" diye güzel şarkıları vardı. Sınıftaki kızlarla toplanıp durduk yere depresyona bağlardık bu şarkıyla hatta benim beşinci sınıf müsameresinde yine bu bayanın "ne ma.saağğll ne r.üyaaa he.pi.mizin bu güzel d.ünya" diye bi şarkısı vardı onu söylemişliğim bile vardır.  herneyse konumuza dönelim zaman geçmiş bu pop kültürünün kızı rakçı olmaya başlamış artık dinlememeye başlamış böyle isimleri bir süre. ama sonra bakmış ki rak rak dediğin nedir gülüm dinle ne seviosan felsefesine geçmek en mantıklısı. ouff pek bi saçmaladım anasını satim.. dur dur toparlıyorum. Şaka bi yana N.ilü.fer'in Türk müziğindeki yeri elbette ki tartışılmaz ancak şu son albümü ile gerçekten kalbimdeki yeri daha da güzelleşti.

   Albüm Ni.lü.fer ile birlikte Türk rock müziğinin gerçekten iyi isimlerinin düetlerinden oluşmakta. Bi süredir haberleriyle beklerken geçen gün albüm çıkmadan bi önceki postta sana verdiğim linkteki klibi yayınladılar ve daha bi heyecanla beklemeye başladım albümü. Ki çıktığı ilk gün koş baba müzik markete. dinledim. Zaten aşina olduğum şarkılardı çoğu dedim ya "ca.ddelerde rüz.garr ak.l.ımda aşkkk va.rrr" diye büyüyen bi nesildenim ben. Erkek.ler Ağ.laaamaz'ı bi kere en üst sıraya yerleştirirsek, Ar.a s.ıra B.az.ı .bazı ve sonrasında Se.lam Söyle gerçekten çok fantastik olmuş. Bi albümü elbette değerlendirmek bana düşmez ama bi dinleyici olarak çokoş arşivlik bi albüm olduğunu söyleyebilirim. Torunlarına felan saklarsın mesela.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder