1 Şubat 2011 Salı

Kaçırma Gözlerini Benden Suçlu Suçlu...

 Şimdi hava soğuk felan ondan yazasım gelmek bilmiyor. Sardığım kitaplardan, yorgunluktan da olabilir tabi. Sabah akşam deli gibi kitap okumaktan zaten 5 numara miyop olan gözlerim bi hafta sonra felan kesin 6 7 olabilir..

 Şimdi burda kar da yağmaya başladı böyle ufak ufak..

Kendime biscolata adası kurmak istediğimi söylemişmiydim?

Gittim zaten kısa olan saçlarımı daha kısa kestirdim. hani şu moda ya şimdi önler uzun arkası baya kısa. heh işte ondan. güzel olcak sandım boka benzedi. mınakoyim hep böyle oluo bi anlık hevesle kestirip sonrasında köpek gibi pişman oluyorum. Kırmızıdan da vazgeçtim zaten bu gece itibari ile tüm saç siyahımsı..

ah bebeyim ne kadar öküzsün bir bilsen.. bi bebeğim olsun böyle hitap etçem ona xD  alakaya maydonoz

şimdi gitmeden ŞU videoyu dinleyin o güzel seste bağıra bağıra ağlayabilirsiniz . İki kadının düet yapma fikri biraz garipsetmişti beni ilk duyduğumda sonra görünce deedim ki neden garipsiyosun iki dev kadın. gerçekten ikiside daha bi devleşti gözümde..

hadi çav..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder