28 Kasım 2010 Pazar

18.38

O güzelim sınav bugün bana girdi. Sadece bana da değil üstelik. bu sınava "önlisans" alanından giren herkese girdi. Bizden önce lise mezunları girdi bu sınava. bikaç tanıdıkta vardı araştık hemen. çok kolay dediler. hiç korkma dediler. stresten ağlama aşamasındayken sakinleştim bunlar üzerine. Sınav salonuna geçtim. deniz manzaralı. harika dedim. tüm bunlar iyiye işaret. o güzel deniz manzarasında çözcektim o soruları. ö.s.y.mnin verdiği kalemler dağıtıldı. iki kalem -allah için kalemler bildiğin faber felan iyiydi yani- bi kalemtraş,bi silgi-ki bu ikisi hayatımda gördüğüm en adı silgi ve kalemtraştı- bi peçete üç adette Ol.ips naneli şeker... derken soru kitapçıkları dağıtıldı c grubuydum. direk son sayfadaki genel kültür sorularına bakayım dedim ilk şok orda yaşandı zaten. 4 ekim tarihinde alüminyum atıklarıyla ilgili bi ülkede bişiler olmuştu soru o hangi ülke diye sormuşlar. olayı hatırlıyorum ama neresiydi hiç aklımda değil.. derken onu hemen unutmaya çalışıp türkçeye başladım. ilk sayfadaki 4 soruyu yaklaşık on dakika çözemedim. okuyamadım bile. kilitlendim. ardından yarım saatte tüm paragrafları bitirdim. zordu ama vakit sorunu olmasa rahatlıkla çözülebilecek sorulardı. sonrasında matematik ki bitiren buydu beni. kendime en güvendiğim derste bu kadar zorlanacağımı düşünmüodum. 20 tane zar zor yapabildim. tarih çok zor değildi coğrafya da öyle ama genelde bakarsak acayip zorlamışlar. acayip kasmışlar. yeni anayasa değişikliğiyle ilgili soru sormuşlar felan. bakalım ya şimdi bana bu kadar kötü gelio yeni diye herhalde bakınca bilmiorum ki.. off

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder