2 Kasım 2010 Salı

Dizi Tanıtıyoruz Vol.I

Evvet dizi tanıtıyoruz :p -çok lazımdı-
Ben şimdi severim böyle vampir olsun fantastik olsun filmleri dizileri... bu diziyide 2. sezonu biterken hadi bi izliim diye başladım ki sanıyorum ki 3 günde iki sezonuda bitirdim.. şimdilerde ki daha baya bi süre beklicem sanırım 4. sezonunu beklemedeyim... Dizi  Char.laine HArri.s' in Southern V.amp.ire Series isimli kitaplarından esinlenerek çekilmiş. Başrolde An.na Pa.quin ve S.tep.hen M.oy.er bulunmakta... T.rue B.lood adındaki sentetik kanın üretilmesi sonucunda insanlarla vampirlerin birarada yaşaması olarak başlayan konu çeşitli enteresanlıklarla sürüyor.. An.gel Buf.fy ile başlayan vampir alışkanlıkları burda alt üst oluyor diyebilirim. Haç, sarımsak gibi objeler yok mesela:p Şimdi hiç burun kıvırmayın ıyy alacakaranlıkta izler şimdi buu diyee.. izlerim ne var.. fikir sahibi olmak gerek değil mi? hem sen izlemedin mi? heheh herneyse.. E.ze.l'i izleyeceğime bunları izlerim ne var xD neyse neyse diziye dönüyorum. Şimdi başrolde ki hatun bi kere filme önyargıyla başlamama sebep olmuştu ki gördüğüm vampir arkadaş beni benden almıştı.. edvıır.ddd offf toparlayamıyorum konuyu koptu kayışş xD

Jenerik müziği vardır birde dinlenesi.. J.ace E.vere.t.t- B.ad Thi.ngs
Sonuç olarak bu arkadaş beni benden alır... Dört gözle beklerim yeni sezonu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder