24 Kasım 2010 Çarşamba

Kutlu Olsunn!!!

 Bu öğretmenler gününü çok seviyorum ben. Öğretmen olsaymışım herhalde günüm bu gün olurdu doğum günü felan hikaye. bugün de dersanede hem son günümdü hem de öğretmenler günü olunca  ellerimle muffin yaptım onlara xD yedik güldük ettik. bide yaşlarımız da yakın olunca öğretmen öğrenci ilişkisinden farklı bi boyutta bi ilişkimiz oluyor.
 mesela matematik öğretmeni adamla aynı okuldan aynı dönem mezun olmuşuz muhabbet bomba dönem başından beri aldığım tüm birebirleri muhabbetle geçirip zil çaldığında "öeh be bi soru bile çözemedik yine"  cümlesini sarfediyoruz..
 mesela ilkokul öğretmenim hayrandım kadına. tek idolüm oydu. sınıftaki herkesi "ay bunun ablasını tanıyorum" "ay bunun teyzesini tanıyorum" diye geçirirdi kolay yoldan xD
 sonra üçüncü sınıfta bıraktı bizi. kahrolduk sınıfça. ağladık evine gittik dön nolur diye. dönmedi. yerine yeni öğretmen gelene kadar bi kaç günlüğüne anasınıfı öğretmeni geldi dersimize boş kalmayalım diye. hatun anasınıfı oyunları oynattı iki gün boyunca.. sonra yenisi geldi aman allahım nasıl bi cadı bi kadındı anam anam. yüzünü göstermesin allah bi daha. öyle nefret ettim o kadından. paçozzz!! "eeaaaayyhh" diye bi bağrışı vardı hala kulaklarımda çınçın çınlar. yılsonu müsamerelerinde sıpays görls yapardı bizi. erkeklerde birka.ç.iyi.a.dam olurdu. sınıfın diğer kızlarından da ç.ıtır.k.ızlar felan yapmıştı..ıyyy
  Mesela lisede çok cins hocalarım vardı. farkındaysanız artık "hoca" öğretmen değil.disiplinin dibinde bi okuldaydım. kırmızı formamız, kırmızı tokamız ve siyah ayakkabılarımız dışında giyinen olursa direk uzaklaştırma alıolardı ki benimde almışlığım vardır o derece xD Sarı bot almışım o sene. nerdeyse bi yıllık harçlıklarımı biriktirip. ilk gün giydim yepyeni gittim okula ama o derece kuull "ayakkabımla döverim sizi şırfıntılar" edasıyla geçiyorum okul kapısından. müdür gördü elbet. elindeki siyah boyayla botları boyamaya kalkmaz mı.. işte o an koptu kayışlar ortalığı ayağa kaldırdım. sonra mı? bi hafta uzaklaştırma:p üniversitedeki hocalar iste bambaşka bi konu.. ona da dalarsam çıkamıcam biliyorum. en iyisi ben gideyim xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder