1 Kasım 2010 Pazartesi

Sinir Taşması..

Öyle sinirliyim ki kaç gündür...hala şu kpss mevzuu dönüp dolaşıyor aklımda. haberlerde gördükçe tüylerim diken diken oluyor. 2008'de de girmiştim bu sınava ama yeşillik olsun diye daha okulum devam ediyordu öylesine bi kendimi denerim diodum.. bu sene hep diyorum ya yaz başından beri dersanedeyim diye... tüm yazımı bu sınava harcadım ben. tüm yaz olsa sadece yemin ediyorum ömrümün yarısı gitti ya... 2 seneye yakın bi süredir işsiz olan biri için bu sınav gerçekten bi çıkış yolu olabilir hele ki benim için...o sıcaklarda dersanelerde götüm pişti.. beynim burnumdan aktı. yine çalıştım.derken kopya iddiaları çıktı. cemaat dediler. sinirlerim iyice hopladı. küpelerle saatlerle kopya çekmişler ya düşünsene... bu olay sadece bu sınavda olmadı ki.. sadece patlak verdi burdan.. öss'de de oldu dgs'de de.. belki bu zamana kadar hep hakkımız yenildi. nasıl bir insandır bunlar böyle hala düşündükçe sinirden kıvranıyorum. nasıl allah yolunda bu insanlar? herneyse.. önlisans mezunu olduğum için sınavım ertelendi.. tarih belli olmadı.. dersane bitti.. motivasyon sıfırlandı.. şimdi mi? işte kasım 28de benim sınav. aylardır süren bu karmaşada ne heves kaldı ne istek.. bir de pazar günkü sınavda insanlara yapılanları görünce kimbilir bizim sınavlarda napıcaz dedim.. iyice gitti hevesim.. öğrencileri 2 saatte içeri almışlar.. başı açık öğrencileri didik didik aramışlar alyanslarına kadar çıkartmışlar başı kapalıların ise sadece kulaklarında küpe var mı yok mu ona bakmışlar.. alyans ya incecik alyans bu.. alyansla kopya çekilio zaten ama türbanla çekilmio.. onlar namuslular kopya felan çekerek kul hakkına girmezler.. zaten soruları da götleri açık olan bizler çaldık..gidişatımız gerçekten çok kötü... belki biz görmeyiz ama çocuklarımız başları açık diye taşlanabilir böyle giderse..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder