14 Kasım 2010 Pazar

Şöyle Upuzun, Gür Saçlarım Olaydı Nolurdu?

İnsanın uğraşabilecek bi sevgilisi olmayınca kendiyle uğraşır ya. işte bende iki ay önce başladım uğraşmaya. rejimdeyim bebeyim oo yee diye dolaşıyorum günlerdir. kilo veremiyorum orası ayrı da işte dün gece de saçlarıma vurdu bu uğraş. zaten kısaydı saçlarım. omuzlarda felan. kırıkları bahane ederek oturdum koltuğa yanımda da arkadaşım F. o da sevgilisinden yeni ayrılan güçsüz savunmasız kadınlardan. boyatıcak o. köklü değişim bakır 'dan kahverengiye dönücek. bi yandan da benimde kafama girmeye çalışıo. "ya kızım sana da kızıl harika oluodu hayatının hatasını yaptın siyaha dönerek" diye ama yok ben kestircem. kuaför şırfıntısı "ne kadar keselim tatlımmm" diye böyle elinde makasla "nihaha seni mahvedicem" edasıyla kikirderken sesim kedi gibi çıkıyor "şey kırıklarını alın sadece " ee sen bi kuaförün önüne "kırıklarımı alın" sadece diye oturursan kuaför seni becerir. evet kırıklarımı aldı. kırptı. sana güzel bi model yapalım diyerekte şimdinin modası önü uzun arkası kısa bi model çıkardı ama ensemi açtı. bir gelse enseye bi şaplak atsa atar yani o derece kısalttı saçımı. fön çekti felan uuu güzel oldu sanırım dedim o an ama sabah kalktığımda aynada kendimi gördüğümde acı gerçekle yüzleştim. kaltak karı beni götüne benzetmişti bile. şimdilerde yeni bir depresyonun eşiğindeyim.  benim kadar saç saç diye ölen biten birinin bu hale gelmesi inanın dünyanın sonu olabilir.

Günün Şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder