23 Kasım 2010 Salı

Sı.na.vs.ına.vsı.na.vs.ın..avs.ın.av

Allahın belası sınavlar ömrümü çürüttü be!! Hemen hemen yılın yarısını harcadığım sınav pazar günü. stresin bini bin para... bi an önce bitse de geçse... üzerimdeki psikolojik baskı anlatılmaz yaşanır. En son kurs müdürünün " yaparsın sen yea sen yapmıcan da kim yapçak" diye bana biraz daha çalışmam için gaz vermeye kalkmasıyla skerim bu aşkın ızdırabını beeeğğ diye çığırdım tutamadım kendimi. Adam saatlerce güldü. devamında gün boyu her gördüğünde "öyle demek" diye laf çarptırdı. beklemiodu tabi benim gibi uslu sessiz birinden böyle bişi.. ayaklanırım uleynn!! neyse seviyorum kendisini. Abim gibi bildiğimden onla böyle rahat konuşmam. neyse ona nerden geldiyse muhabbet. işte böyle. pazar günü o sktiğimin sınavını dört gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder