18 Kasım 2010 Perşembe

Mesela



  Bu kadar yorgun bu kadar kalabalık bi bayram geçirmemiştim. Yorgunluk diz boyu. Ama inanılmaz iyi geldi bu iki günlük ara. Mesela dün gece hayatımın en güzel gecelerinden biriydi. Şimdi şehir merkezinde ne kadar geceler güzel, yıldızlar harika desekte güzel değil arkadaş... şehir dışında apartmanların olmadığı bi yerde sadece bir kaç sokak lambası ve ay ışığı eşliğinde yapılan yürüyüş,apartmanlar arasından oyh yıldızlar olayından çok çok uzak... Kasım ayı soğuk felan dedik akşam da ama değildi.. Hava soğuk ama üşütmeyen bi soğuk. mesela gecenin bi kokusu olduğunu farkettim. ay ışığının nasıl da aydınlattığını farkettim. sadece gündüzleri bir iki arabanın geçtiği yolda uzanıp ayı ve yıldızları izlemenin zevkini yaşadım mesela. bundan sonra bissürü apartman arasından bakıpta ay ve yıldızlar hakkında yorum yapmayacağım mesela bundan sonra. -ne kadar çok "mesela" kullandığımı farkedip konu başlığını yaptım şu dakika- Sanırım benim aklım karıştı.. ya da yaşadıklarımdan çok etkilendim.  Yukardaki mavi saçlı hatun da benim paint çizimim xD Nasıl olmuş??

2 yorum: