7 Kasım 2010 Pazar

Alışveriş Çılgınlığı

  Ben oldum olası alışveriş merkezlerinden nefret etmişimdir. bunun kaynağı alışveriş yapmayı sevmemem de olabilir büyük ihtimalle. tüm mağazaları tek tek gezmektense ürün kataloglarına bakarım netten. beğendiğimi gider bakarım beden problemi yaşamamışsam alır gelirim. yoksa öyle saatlerce mağaza mağaza dolaşmak ölüm gibi gelir bana sonrasındaki 3 gün kendimi toparlayamam. işte bu kadar sevmiyorum sevmiyorum dedikten sonra bugün sabahtan beri 3 avm gezerek hayatımın en azaplı gününü geçirdim. Deneme yaptık aslında :p bi nevi iddia. arkadaşlarımla gelirsin gelmezsin, dayanırsın dayanamazsın... dayandım evet. çok enteresan manzaralarla karşılaştım ancak kendimi bi toparlamam lazım. ondan sonra gelip yazıciimm..

Günün Şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder