20 Şubat 2010 Cumartesi

Belki de Hayat Bu Demek..

  • Konnichiwa!!!
  • Özge Fışkın- Bıraktım dinleyiniz efenim.
  • Bir insanın hayatında herşey iyi gidemez değil mi? gitmiyorda zaten. tam herşey yoluna giriyor derken. davul gibi bir dizle üç gündür sadece oturuyorum.. ne ayağımı kıvırabiliyorum, ne yürüyebiliyorum. sadece şişti diz. bugün zar zor doktora gidebildim. Su toplamış diz. böyle diiince adam daha bi hareket ettiremiyorum dizi. içler acısı bir haldeyim yanü..
  • Her insan gibi bende hayatımdaki herşey mükemmel olsun isteyenlerdim. bu tabi ki de imkansız bir olgu ama ben  bunu kısmen başarabilmiştim yaklaşık bir yıldır. inişler çıkışlar yoktu. kavgalar gürültüler. durup durup ağlamalar.. bunun iyi bir durum olmadığınında bilincindeyim. yani düşünsenize sevgilinizle hiç kavga etmiyorsunuz. yada babanızla tartışmıyorsunuz. istediğiniz çoğu şeyi elde edebiliyorsunuz. dümdüz.  baş döndürecek hiçbir şey yok. düşünmeniz gereken... her şey mükemmel. olabilir mi? olamıyor tabii kide.. bakmayın bana.. bende kendimi kandırmaktan başka bir şey yapmıyorum zaten..
  • şehrime de Ha.yal. kah.vesi açıldı inanılmaz mutluyum. Güzel bir Ay.lin Asl.m konseri yeni bi mekan.tadını yavaş yavaş unutmaya başladığım bir şeydi..
  • dersanecilik zihniyeti çok fena. adamlar nasıl bu kadar oynak olabiliyor şaşırıp kalıyorum.kardeş öss arifesinde. aklımızdaki bir kaç dersaneyle konuşmak için çıktık birkaç gün önce. hepsiyle takışıp döndük xD insanların gözüne baka baka yalan söylüyorlar.. şu okullardaki eğitim gerçek anlamda iyileştirilse de öğrenciler dersanelerin ellerine kalmasa...
  • cümleleri toparlayamama gibi bir sorunla karşı karşıyayım bi süredir.
  • gidiyorum artık yeter..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder