4 Şubat 2010 Perşembe

Çekilin Yanımdan Gelmeyin Üstüme

  • Holaaa!!!
  • ne yazmak için geldim ki ben buraya?
  • Lens ve gözlüğü değişmeli kullanan var mı? yahu ben normalde lensi takip aylarca hiç çıkarmadan gezen bir insanım. böyle arada yeter artık gözüne yapıştı o lensler çıkar kör olcan gibi anne dırdırına maruz kalıp çıkarmak zorunda kalıyorum. E tabi oldukça körüm. gözlük olmadan duramam. gözlüğü bir takıyorum ki o anda dünyam dönüyor Nilüferin şarkısındaki gibi. alışmak için uzun zaman gerekiyor ki gözlükten nefret ettiğimden yatmaya bi saat kala lensi çıkarıp gözlük takıyorum ardından sabah kalktığım gibi hoooopp lenseee.. yardır gittiği yere kadar
  • bugün hava çok hoştu. sürekli kar yağdı. yazdan beri odamın panjurlu camını açmıyordum. bugün açtım elimde sahlepim masamda bilgisayarım fonda cazımsı müzikler... film karesi gibi.. şarkı gibi.. huzur doluydum bugün.. hiç olmadığı kadar..
  • ta ki her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi gece bir sularında huzurumu bozan mesajlarla duvara tosladım.. lanet!lanet!
  • adios!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder