14 Şubat 2010 Pazar

İsmi Bilinmez Bir Yerlere Yolcuyum..

  • Bugünümüzün fon müziği Güler Sevgilim Hoşçakal xD
  • Sevgililer günüymüşşş bugüünnn.. ne kadar saçma.. evet buraya sevgililer gününü kötülemeye geldim xD sevgililer günü ne yaa?? tamam insanların özel günleri vardır. Doğum günündür özel günün, birde evlenirsen eğer evlilik yıldönümün olur ama yok bu özel günlerin bokunu çıkaran insan cinsindeniz. şimdi şöyle iki tip insan var. biri bir ilişkide; ilk tanışma günü, ilk öpüşme günü, ilk el ele tutuşma günü, ilk seni seviyorum dediği gün..gibi uzatan insanlar. nasıl bir hafızaysa artık bunlarınki.. Fil hafızası denir ya işte ondan. Ama bu saplantı sadece dişilerde var diye düşünüyorum. yani bunca arkadaş arasında bu tip konuları takıntı haline getirmiş erkek görmedim ama bir çok bayan var evet.  kimi bu günleri hafızasında tutabilir ama birde bu günleri telefonlarına hatırlatıcı olarak kaydedenler var efenim.. hafızası kaydetmeyi beceremio. telefonun alarmı hatırlatıo. aaa neymiş bugün tanışma yıldönümümüzmüşşşşş oooo yeeee bebeyiimmm.. böyle insanlara çok gülüyorum ben. herneyse. iki tip insan dedik diğeri de bu işi bokunu çıkarmadan yapanlar. böyle bir insan gördünüzmü sevin onu. şefkat gösterin ona.. neyse bu kadar sevgililer günü muhabbeti yeter gerisi bayıcak çünkü.. aslına o kadar doluyum ki anlatsam sayfalar yetmez.
  • fotoğraf yarışmaları birdi iki oldu. acilen birinin beni dürteklemesi gerekiyor. mart 12 son katılım tarihi!!!
  • feysbuku tivittır ile karıştıranlar var.
  • uykumda işkence çekiyormuşum annem dedi. Acıların çocuğuyum anne bilmiyormusun dedim dolu dolu gözlerle..
  • havalar çok pis yaa. bugün hiç durmadan yağmur yağdı. artık biraz güneş görmek istiyorum  ya harbiden.. çok bunaldım bu yıl kıştan..
  • msnden öylesine midem bulandı ki tiksiniyorum resmen. bilgisayarımdan kaldırmayı bile düşündüm bugün.
  • İnternetten alışveriş yapmaya ısınamadım bi türlü. dün kitap sipariş ediodum yine güvenemedim vazgeçtim. kapıdan ödeme felan yapsalar ya.
  • Kuzenin Tayland'dan fotoları geldi bugün çok pis özendim olum. valla. kaçıp gidesim geldi buralardan.. şöyle bir yıllık bir iş bulsam bana bi paris seyahatinde yetecek kadar para kazansam sonra bi daha hiç çalışmasam..çok süper olurdu hea..
  • 6. hissim çok kuvvetli benim. bazen kendimden korktuğum oluyo..
  • yarın evde boş bi pazar geçirmeyi ümit ediyorum. tüm gün film izleyip pijama modunda.. uyuyup uyanmak.. kimine göre gün öldürmek bana çukulataa :Ç
  • yine saçmalaya saçmalaya bi dünya şey yazdım.
  • tamam tamam gittim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder