11 Şubat 2010 Perşembe

Sen Ben Değirmenlere Karşı

  • Bugün günümün fon müziğine "Pretty Woman" oluşturmakta.. pretty woman, walking down the street diye diye geziyorum sabahtan beri.
  • siyah beyaz günüm.
  • yağmurlu
  • puslu
  • tek renk kırmızı ojelerim ve saçlarım.
  • başımda şapkam..
  • eteklerimi savuruyorum güne.. bu boktan güne kahkaha atarcasına bir yandan pretty woman, give your smile to me diye bağırıyorum bir yandan da onu nasıl incitebilirim diye düşünüyorum.
  • insanlarla olan ilişkimi gün geçtikçe resmileştiriyorum. sen diye hitap etmiyorum kimseye. kimseyi "sen"lik yakın bulamıyorum kendime.
  • yarın yine bi dünya koşturmaca.. okul harcı yatırmaca.. üzerime kalan faturalarıı  yatırmaca..
  • Evimizin anahtarını almış bulunuyoruz.. tamiratlara başladık..ama bu kışı burda geçiririm sanırım.. yaza doğru çıkarım. yavaş yavaş doğru düzgün olsun istiyorum herşey.. yarın mutfak tezgahı yenileniyor.
  • hala bir konu üzerinde yoğunlaşamama problemini giderememiş olmam sinirlerimi bozuyor. haftalardır okuduğum kitaplardaki yöntemleri uygulamaya çalışıyorum üzerimde ama bi fayda göremiyorum. dikkat dağınıklığı kötü bişey..
  • therell be tomorrow night, but wait
  • Pretty woman..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder