18 Şubat 2010 Perşembe

Yazdan Kalma Bir Günden..

  • saç konusundaki takıntım başıma bela açıcak.. her ay gidip en kırmızı saç boyasını alıp sonucunda simsiyah bi saçla çıkmak sinir bozucu.. En sonunda bugün pembeye yakın bi kırmızı aldım. boyadım ne olucaksa olsun uleyn dedim. mor oldu iyi mi! bir kaç yıkamada akıp adam gibi bir renge ulaşmasını ümit ediyorum..
  • Her boya aldığımda boyamadan önce feci tedirginlik yaşıyorum. hemen hemen her yıl bir kez saç boyası yüzünden yüzü köpek götüne dönmüş insanların haberleriyle karşılaştığımdan. çok pis senaryolar yazıyorum kafamda. saç derim çekilirse. yada şişerse. kimyasallar beynime sızarsa xD oldu xD
  • aylar sonra bugün yaz havası gibi bi hava vardı dışarda. uzun zaman sonra güneşi görmek iyi geldi. ilk defa bu yıl yaz gelmesini istiyorum.
  • En huzur bulduğum zaman geldiiiğğ xD ay sonunda kitap fuarı açılıyormuş artık açılış tarihinden kapana kadar mekan belli xD zuladaki kağıt parçalarını çıkarmak lazım artık
  • yeni evin perde siparişleri de verildi. bi aksilik çıkmazsa üç haftaya yeapp..
  • Şebnem bu albümde radyo programlarından tanıtım yapiii sanırım. sadece Açık Rad.yoda dinlemiştim onu şimdi üç radyo programı belirlenmiş. beklemedeyiz.
  • her gün gördüğünüz insanı onbeş gün görmeyin. bu insan bu onbeş gün arada burun estetiği olsun sonra görün ve tanıyamayın. şok oldum bugün resmen. (adamın biri şoka girmiş karısıda bime böğğ)
  • beynim bulandı yeter.
  • hadin çav..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder