1 Şubat 2010 Pazartesi

Siyah Beyaz Bir Film Gibiydin Herkes Uyurken İzlediğim..

  • Kar geliyormuş yine kaarrr!!!
  • "deveye neden boynun eğri diye sormuşlar 'yeter yıl.dı.rım demir.ör.en' demiş" der feridun düzağaç severim katılırım bu sözü de alkışlarım..
  • Küçük bi çocuğa ayakkabı bağlamayı öğretmek, ölmekle eşdeğermiş onu öğrendim bugün. hatta kendimden bile şüphe ettiğim oldu ulan bende mi bilmiyorum bağlamayı felan oldum..
  • me.rca.n diye garip bi hatun çıkmış. s.ana d.eğil kardeş.ine dio yeni bi lad.y g.ag.a vakası mı dersiniz?
  • esra ceyda kardeşler gerçekten böyleler mi acaba? bence bizimle dalga geçiyorlar.
  • evet bunlar hep dün gece okanı izledim diye oldu!!! cicişşşleeğğrrr!! böykkk..
  • tatil geldi düzenim bozuldu buna karar verdim ben.
  • yarına bi dünya kredi kartı borcu, banka işleri, fatura işleri var lanet!lanet!lanet!!!
  • topuklu ayakkabı alasım vardı bugün son anda vazgeçtim şimdilik daha öncelikli ihtiyaçlarım var. olanlarla idare edebilmeyim. yersen..
  • siyah beyaz fotoğraf koleksiyonumdan bir kaçını amcama kaptırdım bugün çok moralim bozuk!! en eski ikisini aldı.. alma dedim. yapma dedim. aldım dedi git dedi bende büktüm boynumu babamın yanına gittim.
  • yarın bir kaç fotoğraf albümü alıp onları düzene sokmalıyım. hepsini albümlere yapıştırıcı ile yapıştırıcam ki benden alamasınlar.. nihahah!!
  • ben neden bi konu üzerinde yoğunlaşamıyorum?
  • hadin çav!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder