5 Şubat 2010 Cuma

Çizimler Vol.1

  • çok pis çizim yaparım ben. ünlü çizerlere taş çıkarırım. gözüm kapalı çizimler yaparım. işte bunlarda o harika ötesi çizimlerimden. Daha neler var bir görseniz..
  • can sıkıntısı bunlar can..
  • ev işi hallolduuuuu!!!  yarın anahtar alıp ufak tefek tamirat işlerini hallettiricez babacıkım ile birlikte..
  • hava inanılmaz soğudu..
  • bugün bvoog'u Bulgaristana yolcu ettik.. umarım zorluk çekmez oralarda..
  • uzun bi aradan sonra spor salonunda bugün resmen cesedim çıktı.. şu anda parmaklarım dahi vücuduma ağır geliyor. zaten kolları bacakları orda bıraktım gelirken.
  • bazı arkadaşlarım var söyliceyecekleri şeyler gecenin bir yarısı akıllarına gelio. bakıyorum tek gözle mesaj bişiler soruo, zaten lens gözümde göz yapışmış zor açılıo sonrasında yarı uyur bişiler yazıyorum ama sonra ne yazdığımı hatırlamıyorum. sabah gönderilenlerde görüyorum ne rezil cümleler kurduğumu..
  • my playlist: D.uman. he.lal .olsu.n
  • avea telefonda internet kampanyasında indirim yapınca telefondan internete girmeye çalışıyorum bi süredir. ama aptal bağlantı 9 denemeden 10.sunda twittera girebilio.. deli oluyorum..
  • ufff çok saçmaladım yine ya
  • adios!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder