17 Şubat 2010 Çarşamba

Hayır Sen Hiç Korkma! Yarın Senin Yanında!

  • Şu filmi ilk izlediğimde baya bi küçüktüm. ilkokula bile gitmiyordum belki. çok korkmuştum. uzun zaman yalnız odadan odaya geçmediğimi bilirim. Her girdiğim odada o maket içinde de beterböcek var sanırdım. üç kez beterböcek dediğimde gelir sanırdım. gelmezmiş xD herneyse bundan bahsetmemin sebebi az önce bi kanalda tekrar rastladım küçüklüğümün korkulu rüyasına. Korkmam dedim ne var canım dedim. ama yine korktum olm xD valla xD izleyemedim kaçtım odaya. bu gece netten izlicem. korkmak yok bu defa xD
  • Lazerle göz ameliyatına niyetlendim. korkutan yanları olsa da bu lenslerle bi ömür geçiremem ben. 60 yaşından sonra katarakt ameliyatı olmuomuş. Hacı altmışıma kadar yaşayacağım ne malum. hem 60'tan sonra en fazla bi beş on sene yaşarım. bi beş on sene için 40 yılımı harcayamam xD Bakalım doktor seçiminde dikkatli olmam lazım. o yüzden ondan bundan fikir alıyorum sürekli. hafiften tırsmıyorda değilim.
  • çok korku dolu bir yazı oldu bu..
  • hadi kaçtım ben
  • beterböcek! beterböcek! beterböcek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder