24 Şubat 2010 Çarşamba

Sadece Noktayım..

  • Hissizleştiğimi hissediyorum son günlerde.. yaklaşık bir haftadır ben hiç bir şey yapmıyorum. Sadece nefes alıyorum. Zaman sürekli ilerliyor. Ben duruyorum. hayatımın fonu değişiyor sadece ben duruyorum. Bir okul oluyor, bi an ev, bi an okulla ev arasındaki sokak, bi an odam, bi an küçük bi kafe.. ben duruyorum. onlar değişiyor sadece.. Günlerimin fon müziği dahi yok.. "yoksun.. yoksun yanımda" diye duyduğum bi şarkının tek bir cümlesi dönüp duruyor dilimde. Aptal bir intihar eylemcisi zihniyetindeyim. ölümü çok sık düşünüyorum. gözlerimi kapadığımda.. rüyamda... sözün özü çok canım sıkkın bu aralar. nefes alıp vermek, yaşamak hiçbir tat vermiyor. Mutluluğu düşünmek için tutunacak tek bir dayanağım bile yok.

  • Okul başladı.. şiş dizimle zar zor gidiyorum. arkadaş grubumun çoğu ortalama tutturamadıkları için sınıf düştü. ölü gibi bir sınıfa sadece imza atmak adına gidiyorum. ders saatleri önceki önemlere göre baya geçe alınmış. gecenin bir yarısı dersten çıkıyoruz gibi birşey.
  • gidiyorum ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder