10 Şubat 2010 Çarşamba

Onlar da Senin Gibi Çok Tatlıydılar Ama..

  • Juno.. bu film nasıl zamanında onca oscara aday gösterilmiş şaştım bugün. Evet henüz izleme fırsatım oldu.. Ellen Page'in oyunculuğu dışında ele alınabilecek tek bir konu bile yok filmde. Ha pardon müzikleri de iyi denilebilecek seviyede. neyse bugün iki arada bir derede bir de bunu izledim..
  • bugün inanılmaz bir soğuk vardı havada.. gece yatağımdan uzak kalma sonucunda rahatsız bir uyku.. bunları takiben de kötü bir gün geçirdik ben ve halet-i ruhiyem.
  • bu zamanda gazetelerin hala kuponla ıvır zıvır vermesi beni mutlu edio xD 59 değil!!! 49 değil!!! sadeceee sadeceeee 45 kupanaaaa!!!dandandan!!! ilk kupon yarın gazeteniz Şapka'daaa!!!
  • gün içinde buraya yazılabilecek o kadar konu geliyor ki aklıma. gece bu saate pc başına oturduğumda ise bir tanesini dahi hatırlayamamam ciddi bir unutkanlık konusu bence..Aman Tanrım!
  • şimdi ben birine mesaj atıyorum telefon elimde gözüm ekranda on dakika bekliyorum. on dakika içinde o mesajın cevabı gelmezse mesaj attığım insana bir güzel sayıyorum:N Sinir oluyorum sinir!  
  • Yaklaşık bir aydır lensler gözümde kör olma yolunda hızla ilerliyorum..
  • hadin çav..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder