28 Şubat 2010 Pazar

Gördüğüm Rüyanın Etkisinden Olsa Gerek..

  • "Teoman- Mavi kuş ile küçük kız" eşliğinde geziniz blogumu.. Bugünün şarkısı o çünkü.
  • Kışın rehaveti iyice üzerime çökmüş bulunmakta. Yılın en karamsar en durgun zamanını yaşıyorum kendi adıma. Artık bitsede yaz gelse fikrine takıldım. güneş yüzünü göstermeden bu işler düzelmeyecek sanırım.
  • Saç boyama alışveriş yapma gezme tozma gibi tüm stres atma yollarını denemeye rağmen hala bomboş herşey gözümde.
  • şu bir şeyler yazma işini -gayet amaçsız yazılar dahi olsa- böyle geç saate bırakmamak gerekiyor. Uykudan başka bir şey geçmiyor insanın aklından.
  • bilgisayarımın saati her 6-7 günde bir kendiliğinden değişiyor. Nedenini tahmin edebilen ??? yardım çok makbule geçer..
  • bugün kitap fuarı açıldı. yarın hoplaya zıplaya gidip bir dünya kitapla eve dönmek çok heyecan verici..
  • bizim ufaklığın rehber öğretmeni ders çalışma planı hazırlamış bizimkine. hani vardı ya hepimizin.. saat 12:00- 13:00 arası okulda yapılacaklar tekrar edilecek, 13:00-13:30 arası öğle yemeği yenilecek ahaha işte onlardan. Ne kadar da uygulardık değil mi?? neyse işte öyle bir program bizim fıstıkta öğrenim hayatının ilk programını aldığı için pek heyecanlı. programın iki nüshasının biri çalışma masasında diğeri buzdolabı üzerinde yerini almış bulunmakta. Bu akşam da efenim saat 21:00 ile 21:45 arası ailecek kitap okuma saatimiz varmış. Annemle babam kitap okumaya pek fırsat bulamazlar, hele babam sevmez de zaten. Ama emir büyük yerden.. saat dokuz ile dokuz kırkbeş arası televizyonlar kapatıldı. herkesin eline bir kitap tutuşturuldu, mecbur okuduk. itiraf ediyorum ben okumadım xD Okur gibi yaptım xD çünkü ben yatmadan önce kitap okurum bunca yıldır bunun dışında okuduğumda yan etki yapıyor xD Neyse ama annem, özellikle de babam harikaydılar.  bakalım aile kitap okuma seanslarımız ne kadar uzun soluklu olucak =)
  • Cancağazım, kuzenim üç gün sonra askerden dönüyor. onbeş aydır en çok özlediğim insan. burnumda tütüyoooooğğ...
  • yalancıyımdır biraz ama bana inan..

  • adioss!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder