8 Şubat 2010 Pazartesi

Yeniden Doğup Gelsem

  • Holaa!!
  • Bugünlerde o kadar tedirginim ki.. bazı şeyler olması gerekenden daha iyi gidio ve ben bu düzenin kötü bi haberle alt üst olması olayına acayip kafayı takmış bulunuyorum.
  • Taşlara merak saldım xD burcumun özelliğine göre üzerimde mutlaka bir akik taşı taşımam gerekiyormuş. huzuurrr vericekmiş peehh!! iki gündür taşıyorum çok pis huzur kapladı içimi.. Uçmak üzereyim..
  • buraya  bir takıldım mı tüm günüm burda geçiyor. Hepsini almak istiyorum tüm paramı buraya yatırmak istiyorum. I.ke.a'da 300 TL'lik Paris tablosunun sadece fotoğrafını 45 liraya bulmanın sevinci de ayrı bir ileti konusu..Çerçevesiz asarıp hacı nolcak yani.. döşerim arkasına bandı xD
  • benim bu aptal telefon twitter ve blogger dışında her yere girebiliyor.ne manyak bişidir bu ya
  • Bir üniversitenin fotoğraf yarışmasına katılmak için yeni bi fotoğraf çekmem gerekiyor ama kaç gündür öyle koşturuyorum ki bir türlü bu konu üzerinde yoğunlaşamıyorum.
  • Bugün spor salonunda çok şık insanlar vardı xD Hatun bildiğin makyajlı, saçlar fönlü,böyle boynunda şal. şaşırdım resmen!! biz böyle dökük sabahın sekizi. yolda biri görse korkucak yani o derece.. saç baş tip kaymış tek düşünülen uyku. Zaten gecenin 4'ünde uyumuşum. Ama hatun sabahın 6 sında felan kalkmış herhalde böylesine hazırlanabilmek için. yürüyüş bandında vitrin yürüyüşü yaptı tüm gün..
  • Anağneemler bizde bu gece kuzenle erken yatmak ölüm gibi annem yatakları açmaya başladı bile arkamda.. o nedenle adioss!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder